Statystyki

niedziela, 9 września 2012

Kolejne MAM TALENT

Wczoraj emitowany był odcinek MAM TALENT z Wrocławia, no cóż, dalej nie było mojego występu ale widać mnie było przez niecałą sekundę w czołówce jak macham do kamery ;P
Przyznam że trochę zawiodłem się kiedy w zapowiedzi kolejnego odcinka również mnie nie było. Ale nie tracę nadziei że może mnie pokarzą w Warszawie.
A z innej beczki, spodobały mi się 2 występy których nie widziałem na żywo ( ponieważ nie wpuszczali ludzi mnie na widownie ). Pierwszy to był występ tuż przede mną, a oto i on http://mamtalent.tvn.pl/wideo/wszystkie-kategorie,1,1/wymacany-w-lazience-freak-muzyczny,463265.html.
Drugi talent należał do gościa którego widziałem w poczekalni i nawet się zastanawiałem co będzie pokazywał, ale nie spodziewałem się tak niesamowitego występu!
http://mamtalent.tvn.pl/wideo/wszystkie-kategorie,1,1/takie-cuda-tylko-u-nas,463294.html - niesamowita muzyka i perfekcja wykonania, naprawdę powaliło mnie to na kolana.
Będę oglądał mam talent również za tydzień, nie tylko w czekaniu aż się tam pojawię, ale również dlatego że lubię ten program, jest naprawę super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga