Statystyki

niedziela, 28 października 2012

I znowu...

I znowu pół finał prawie idealny. Świetny występ Taekwondo Rapid Śrem -http://mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/zrobili-zachwycajaca-rozpierduche,536722.html
Najbardziej podobało mi się jak jeden gościu przeskoczył kilku facetów i rozbił płytę betonową którą inny trzymał w powietrzu, no po prostu rewelacja :P
Najbardziej czekałem na występ Multi Visual który był na końcu, zauważyłem że najlepsze występy dają na koniec, mi się to podoba bo łatwiej przewidzieć kto będzie w finale :P jak dotąd 2 występy z dwóch pół finałów które były na końcu są w finale.
http://mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/multi-visual-sa-lepsi-niz-gwiezdne-wojny,536809.html- spodziewałem się czegoś zupełnie innego, ale nie zgadzam się z stwierdzeniem że nie mają pomysłu na pół finał, widziałem ich występy i mają mnóstwo pomysłów :P Ale czym oni to wszystko zrobili, nie mam pojęcia
A co do tego, że o miejsce w finale walczył Bartek Grzanek i Dawid Bryniarski jestem nie pocieszony.
Żaden z tych występów osobiście mi się nie podobał, już lepsze były Red Heels
Nie było źle ale mogło być lepiej, na razie jest tylko jeden śpiewak, z czego się ciesze :P
To będzie dobry finał, już się ciesze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga