Statystyki

niedziela, 21 października 2012

Pół finał prawie idealny

Wczoraj odbył się pierwszy pół finał mam talent 5.
powiem tak, liczyłem na 2 występy i na nich się nie zawiodłem, ale reszta występów jakoś mi się nie spodobała ;/
A komu kibicowałem:
Trio ETC Rzeszów - http://mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/trio-etc-odwalilo-kawal-koronkowej-roboty,526369.html
i Mieszko - http://mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/mieszko-czyli-niekwestionowany-krol-pilki,526354.html
Powiem tak, strasznie się ciesze że nie musieli wybierać miedzy zadnym śpiewakiem, w końcu może trafi się finał z tylko jednym dwoma najlepszymi.
Trio ETC dostały najwięcej głosów, i ciesze się że są w finale, ale to że wybrali recykling band zamiast mieszka już mnie strasznie smuci :(
On był świetny, 3 piłki naraz kręcił na ramionach, albo żonglował czterema, i to piłkami do kosza! Był świetny.
Występu Recykling band castingowego nie widziałem ale ich pół finałowy występ mi się nie podobał :(
Przynajmniej Kozyra był za mieszkiem kiedy było głosowanie, przynajmniej tyle :)
Moją uwagę zwróciło też inne ogłaszanie wyników. Zamiast wymieniać imiona, nazwy zespołów itp najpierw bezpiecznych finalistów a potem 2 nazwy które walczą o finał, teraz mieniają każdego poklei i mówią mu/im czy mają szanse czy nie. Jeżeli nie, gaśnie nad nimi światło. W ten sposób wymieniane są trzy nazwy/imiona , potem ogłaszają finalistę, a potem wybierają. Praktycznie żadna zmiana ale jakoś strasznie zwróciłem na nią uwagę.
Odnowili też stronę mam talent, i teraz nie ma żadnego komentarza do mojego występu, a szkoda :P
A i jeszcze występowała Kulawik z pierwszej edycji. Kiedy ją usłyszałem na Castingach, zamarłem, zaśpiewała tak ze to głowa mała, a wczoraj po pierwsze wyglądała jak nastolatka wiecznie nie zadowolona życia jak w jakimś kiepskim filmie, jej występ też mnie nie powalił :( Według mnie strasznie spadła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga