Statystyki

sobota, 10 listopada 2012

One More Night

Dziś o piosence.
Czekając na wieczorne mam talent szukałem sobie jakieś muzyki, I trafiłem na to : http://www.tekstowo.pl/piosenka,maroon_5,one_more_night.html
Piosenka wydana przez Maron 5 całkiem niedawno. Nie jestem specjalnym fanem tego zespołu ale ta piosenka i move like Jagger wymiatają :P
Co do One More Night to bardzo ale to bardzo podoba mi się rytmiczność tej piosenki ale nie tylko. Kiedy zobaczyłem tekst po prostu się uśmiechnąłem :P Bardzo dajnie napisany. Nie zlatuje ani się nie przeciąga, jest po prostu bardzo dobrze napisany. A co to tego co niesie, również jestem mile zaskoczony,  bardzo przyjemny. Może trochę się za dużo powtarza ale poza tym jest genialny :P
Teledysk? trafny ale mógł być jeszcze lepszy. Nie mam niczego konkretnego na myśli, mógł być ominięty watek dziecka i wprowadzony wątek  tak zwanej toksycznej miłości. Choć taki jaki jest też ma w sobie to coś.
Na koniec ważne pytanie, kojarzy może ktoś muzykę z występu Bety-Q ? chodzi mi o monet w klatce : http://mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/foremniak-chcialaby-rozpakowac-ten-cukiereczek,546366.html
liczę na odpowiedź.
Dziś albo jutro opiszę dzisiejszy mam talent :P
Do napisania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga