Statystyki

wtorek, 20 listopada 2012

Mam Talent dwa pół finały

hej, sorki że nic tak długo nie wstawiałem ale skończył mi się limit internetu :P
Za nami dwa niesamowite finały. Oba niezwykle mi się podobały ale postaram się opisać je skrótowo żeby notka nie wyszła za długa.
Pół finał I
wszystkie występy były ciekawe. Powiem wam szczerze, piosenka wybrana przez Kingę według mnie była bardzo słaba, ona ma głoś ale piosenki jak na razie wybrała nienajlepsze. Spodziewałem się czegoś więcej, i zaskoczony byłem tym kiedy była bezpieczna w finale. Natomiast co do Kowalczyka nie mam żadnych zastrzeżeń. To że ułożył 3 z 24 kostek rubika, a wcześniej ułożył na nich wzory zszokowało mnie. Występ trzymający w napięciu do ostatniej chwili. Ponoć z finale nie użyje już kostek, jak to wyjdzie? zobaczymy. Jeszcze bardzo podobął mi się występ Marcina, zupełne zaskoczenie i załużone miejsce w pół finale, a może i finale jak dla mnie :P Tu macie wszystkie występy z tamtego pół finału -http://mamtalent.tvn.pl/aktualnosci,1911,n/kinga-skiba-i-marcin-kowalczyk-w-finale-mam-talent,66370.html
Pół Finał II
Nie spodziewałem się zbyt wielkich emocji po tym pół finale, ale się myliłem. Wszystkie występy jak dla mnie były niesamowite i zaskakujące. Szczególnie podobał mi się TESS. Ale w ogóle nie podejrzewałem że

Pitzzo & Polski w finale. Niepoddziadzieniem się tego ale jestem mile zaskoczony a Filipowska, no bo prostu boski występ. Zaskakujący i odważny.  Jak dla mnie zasłużył na finał


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga