Statystyki

środa, 28 listopada 2012

Opóźniony finał

Wiem że finał mam Talent był już dawno ale dopiero dziś wstawiam notkę dlaczego? a nie wiem, miłe lektury :P

Recycling Band

 Recycling Band

Jeżeli mam być szczery nie kojarzę ich występu castingowego. Pół finałowy nie powalił mnie na kolana, a właściwie to mi się nawet nie podobał. Ale finał mieli już fajny. Miła muzyka, ale zastanawiam się czy godna finał. Jest to oczywiście coś nowego i wydobywać z śmieci takie dźwięki to jest coś, ale mnie przemówiło to do końca do mnie - http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/recycling-band,1941.html

Kinga Skiba

Kinga Skiba 


Krótko, skubana ma taki głos że ja pierniczę. Ale piosenki pół finałowe i castingowe wogóle do mnie nie trafiały. Miała tam dla mnie a wysoki głos. Ale finał był świetny. Tu nie mam nic do skrytykowania, no może poza tymi dziwnymi ludami co za nią stali XD Szczerze - myślałem że będzie w pierwszej trójce - http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/kinga-skiba,1945.html

Duet Elita

Duet Elita

Mój kolega strasznie ich lubi, ja niekoniecznie. Jedno im trzeba przyznać mają po te 8-9 lat i tańczą jak dorośli zawodowcy  ale dla mnie to za mało na finał. Nie widziałem żadnych pomyłek ani błędów technicznych, czyli wszystko idealnie, mogli by się od nich uczyć zawodowi tancerze, ale sam taniec to według mnie za mało na MAM TALENT!-http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/duet-elita,1959.html
 
Trio ETC Rzeszów 
 Trio ETC Rzeszów
  
Ich występ castingowy był strasznie krótki, i myślałem że je nie wezmą, a na nie liczyłem, ale na szczęście wylądowały w pół finale :) I ich drugi występ był niesamowity, i strasznie się cieszyłem że są w finale. Ale tam poza jedną początkową figurą to nie stało się nic nadzwyczajnego. Przyznam że po tym początku (jak ona się trzymała na jej nodze w szpagacie, a tamta jeszcze jednej stoi na nogach :P ) spodziewałem się show po którym wygrają, a tu niestety nie. A szkoda bo miały szanse na 3 miejsce według mnie - http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/trio-etc-rzeszow,1953.html

MultiVisual

 MultiVisual

ALE SIĘ ZAWIODŁEM !  No po prostu tak się wkurzyłem po ich występie że ja nie mogę! Występ castingowy- boski, mieli 3 kółka i robili takie rzeczy że szczena opada, pół finał - laser i lusterka i wielkie show, finał? Poszli w gadżety a nie w swoje umiejętności. Liczyłem też na nich ponieważ ich występy wszystkich osobno strasznie mi się podobały i kiedy usłyszałem że są w finale byłem mega zachwycony. A tu pokazali kołka z diodami i "srebrzyste bulcepy" Poszli w gadżety, a szkoda mieli szansę wybrać :( -http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/multivisual,1927.html

Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk

Też mnie zawiódł. Występ pół finałowy był idealny. Takie napięcie że nie wyrabiałem, A w finale? przysłowiowa dupa zbita. Krótki występ i bez czegoś nowego. Oczywiście chylę czoła przed takimi umiejętnościami ale występ pół finałowy był dużo lepszy. Spodziewałam się znowu wielkich emocji a nie krótkiego występu wielkich umiejętności. Choć charakteryzacje miał fajną :P -
http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/marcin-kowalczyk,1951.html

Bartek Grzanek

Bartek Grzanek

Nie podobał mi się żaden z jego występów. A finałowy ostro skrytykowała moja siostra  lubi piosenkę którą on zaśpiewał, i mówi że oryginał jest bardziej energiczny i lepiej zaśpiewany  Też kojarzę tę piosenkę i muszę się z nią zgodzić, zamiast niego wolałbym o wiele bardziej mieszka w finale, ale cóż, ma on tendecję do zmiękczania piosenek - http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/bartek-grzanek,1923.html

Anna Filipowska

Anna Filipowska

Wszystkie 3 występy boskie. Pierwszy zaskakujący tym, jaką ona ma siłę. Drugi bardzo zaskakujący pomysł z wodą. A Słyszałem kilka opinii że zwaliła znowu biorąc wodę do finału. Ale ja się nie zgadzam. Świetne były elementy na szarfach. Szczególnie jak spadła do wody z szarfy, to było niesamowite. Myślałem ze wygra kiedy była w pierwszej trójce, i nie obraził by się o to :P - http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/anna-filipowska,1931.html

Pitzo & Polssky

 Pitzo & Polssky

Zaskoczyło mnie to że dostali się do finału. Zupełnie się ich tam nie spodziewałem. Ale ciesze się że tam byli. Wstęp finałowy był super. Szybki rytmiczny, miał w sobie historię i był ( jak ich inne występy ) idealnie zgrany i zaplanowany. Nie mam się nad czym rozczulać powiem tyle, zasłużyli na II miejsce -http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/pitzo-polssky,1936.html

Delfina i Bartek

 Delfina i Bartek

No i wreszcie oni, zwycięscy POLSKIEJ V EDYCJI MAM TALENT! Zupełny szok po występach  Wszystkie doskonałe i niesamowite. Ale nie spodziewałem się że wygrają, oczywiście mi się podobało ale nie wiedziałem czy ludzie to docenią. A jednak :) Nat powiedziała mi że jej finał się nie podobał ponieważ znowu wygrał duet akrobatyczny, a jak dla mnie to nie ma racji :P to była chyba najlepsza edycja. A na pewno jak już to druga w kolejce po pierwszej. 
To co oni robili na scenie jest niesamowite , nigdy bym nie wpadł a niektóre w tych figur, ciesze się że zapisali się na kartach historii mam talent, i życzę im długiej przyszłości nie tylko sportowe ale i prywatnej :)
To wszystko na dzisiaj, a nieukrytym smutkiem żegnam kolejną edycje mam talent, ale czekam na kolejną w której mam zamiar znowu wziąć udział, jak mi wyjdzie? Nie mam pojęcia, już teraz ćwiczę, życzcie mi powodzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga