Statystyki

niedziela, 23 grudnia 2012

Koniec świata i początek nowego roku

I o to stało się, przeżyłem kolejny koniec świata, jupi.
Głupio musi być teraz osobom które narobiły zapasów albo wydały kase na specjalne bunkry :P
W tym roku sprzątanie domu skończyło się u mnie wyjątkowo szybko, i chwała bogu, czekać tylko na wigilie :P
A i kończy się nasz piękny rok 2012. Czy wydążyło się w nim coś specjalnego dla mnie? Oczywiście moja krótka przygoda z MAM TALENT! szybko jej nie zapomnę, było to bardzo miłe przeżycie :) Ale właściwie poza tym nic specjalnego się nie działo, to był dla mnie bardzo spokojny rok.
Chciałem coś wstawić przed nowym rokiem choć nie mam za bardzo weny :P
Życzę wam szczęśliwego nowego roku i oczywiście wesołych świąt, do napisania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga