Statystyki

niedziela, 6 stycznia 2013

W oczekiwaniu

Chyba o tym nie wspomniałem ale stałem się fanem igrzysk śmierci :P
Jak na razie przeczytałem 2 książki, mam oczywiście zamiar wziąć się za trzecią, ale mam teraz dużo książek do przeczytania więc nie wiem kiedy ją zacznę. Ale post piszę w innym celu. Film Igrzyska śmierci zrobił furorę  był najczęściej wyszukiwanym filmem w 2012 roku w Google ( http://www.google.com/zeitgeist/2012/#the-world/feature-films), z czego się ciesze. Tym bardziej raduje się że w tym roku wychodzi druga ekranizacja :D
Jednakże, jej premiera światowa przewidywana jest dopiero na listopad :( to trochę czasu, ale ja już znalazłem coś fajnego.
Jest to Trailer, pisze że jest to fanart, ale wykonanie jest [p prostu mistrzowskie. Mój tata ma trochę do czynienia z branżą filmowo-dźwiękowo, uważa że ten filmik jest zrobiony za dobrze jak na amatora. Nie zgadzam się z nim ale cóż. A o to  filmik - http://www.youtube.com/watch?v=TQYtXnoKiW4.
Jak on się wam podoba? czekam na oceny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga